Aktiesnakken — December 2009
-
det er brugerne der er det unikke, det er dem og deres indhold der er guldet for os...
-
så vi skal finde på flere ting der underbygger det
-
Er du ikke bange for at det bliver spamet af hyperer og af folk der ikke har andet for, 2ligesom andre sider"
-
tjooo, men vi er jo blevet almost 2000 og så lidt flere, uden det er sket. Det er ligesom om at hyperne forsvinder hurtigt
-
der er en særlig stemning herinde
-
men hvad der sker når vi bliver 10.000 ved jeg ikke. så skal vi nok have gang i nogen grupper
-
Ja dit profil "index" BLA. falder mig i særlig god jord
-
noget er meget følsomt overfor teknikken herinde. Da vi lavede chatten om til flere rum skete der også en forandring....
-
det er kanon. Nu holder jeg mig orienterede ved begge foras, og mange virker lidt afgsky ved det nye
-
jeg tror alle er i begge fora og det har vi det helt fint med. Det handler jo om få masser af info fra forskellige steder fra
-
reference biop. Pro inv. læser jeg ikke : Det må jo så være en amatør
-
Hvis du har de bedste søgere referencerer er som regl bedst
-
ja hvis man ikke ved at bioportoerne er herovre så ved man intet, det samme med genmab

-
godaften, julehygger i?
-
sorry: Hvis du har de bedste søge referencerer er google som relg
bedst -
hey
fillandkill -
vi nat chatter...filll
-
en fredag aften, hvor 90% af dem der har et liv er til julefrokost:) - jeg har sovet på sofaen i 3 timer:)
-
jeg var lige inde og vende en julefrokost på 3 timer
-
jeg skal lave risikoanalyse hele weekenden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind