Aktiesnakken — December 2009
-
når 9 ud af 10 stoffer så heller ikke når frem til patienten, så Arzerra faktisk op om omsætter for 40-60 millarder før det kan betale sig
-
ja skyd
-
ja jeg kender sådanne boards

-
og jeg scanner dem HVER dag
-
jeg tror at salget at arzerra vil være top-down. Altså fra læger til patienter. Jeg tror meget få vil komme og bede om arzerra og have held
-
med at få det. Derfor er ASH og disse lægekonferencer så vigtige
-
Så det handler ligeså meget om at finde ud af hvad disse oncology centre gør....
-
leeloo, effekten ER dokumenteret. Videnskabeligt
-
Det har FDA sørget for.
-
Så der er ikke nogen tvivl er du dobbelrefrac så skal du have arzerra
-
det giver dig mulighed for at leve og helt blive helbredt
-
I den indikation er det en salgsindsats herfra
-
Hegu

-
leeloo hvor har du læst det. Jeg har kun kunnet finde et sted hvor de fejrede arzerra
-
tvivlen tror jeg er flerfoldig, men jeg tror mange blev overrasket over at de kunne finde på at sælge fabrikken
-
det er virkeligt problematisk og jeg ville ønske de havde spurgt mig inden

-
haha, hegu
-
Endvidere er der tegnet eller modtaget tilsagn om tegning af kapitalbeviser,
således at det samlede kapitalindskud forventes at være in
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind