Aktiesnakken — December 2009
-
jæp.. og jeg mener det samme som pickle:)
-
men det jeg synes der er værd at påtale er det gentagne, monotone og repetitative i mrtraders kommentarer. Uenighed er ok
-
uha....
-
men mrtrader, jeg tror godt du selv ved hvad der menes og jeg vil også opfordrer dig til at lave et debatindlæg i ny og næ
-
præcis... og uden at det skal blive en diskussion, så er jeg lydhør overfor at de har et burn, manglende troværdighed, etc, etc... men hver
-
anden linje i chatten som siger det samme er irri... det er også mit eneste kritikpunkt. Og er noget af kritikken usaglig er det bedre
-
at den står som et debat indlæg som man kan stemme på...
-
Ja enig drue. Det er også mit udgangspunkt
-
ddk køber i BioPorto, de startede med at lokke nogle sælgere frem, med at købe 10k - 30øre over nærmeste.
-
ser ud til at ddk har en plan, kig lige historikken
-
de har købt 28700 og ikke solgt nogen
-
Ok- Flere løsninger.....A. vi koder filter til chatten B. Vi koder særskilte gruppe chats hvor alle ikke har adgang C. Vi løser det med ord
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind