Aktiesnakken — December 2009
-
overstock.com.. ticker OSTK
-
Ny rapport: Isolering kan redde klimaet
-
Og nu har jeg i en uge forsøgt at købe rockwool til min port herinde, uden at det har kunne lade sig gøre...
-
GIMME ROCKWOOL
-
Og så kræver jeg de private beskeder tilbage.... har brug for at bitche uden at stå til ansvar for det
-
haha... er det virkelig et slogan?
-
Anyway.... igår var jeg lige rundt EPO, og som jeg ser det, er der udvikling i CCH's ansøgningen...
-
Haha, det skal jeg finde...
-
Patentansøgning er åbenlyst knækket over i urin og blod delen, med forskellig udvikling.. blandt andet er der 3 parts indsigelse (bioPorto)
-
imod bloddelen, mens at urin delen er gået til "mundtlig fremstilling" uden indvendinger...
-
men er ramt af influenzaen, så jeg har det som om jeg har kronisk tømmermænd, så indformationen kan halte
-
-
haha... fedt.
-
tror det er slut med den slags logoer
-
Ja hvis jeg kan finde hoved og hale på det... skal lige afleverere børn og sådan, så ser jeg lige på det..
-
sidste bioporto tråd er også ved at være lige lang nok...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind