Aktiesnakken — December 2009
-
det er selvfølgelig også en rimelig god forretning at sælge noget man ikke har....og så først købe det når kursen på et tidspunkt kommer ned
-
det er den vej Collersten, hvis man skal ha den til at rulle
-
jeg kan sagtens se det fra mæglernes synspunkt. Det er da sjovere at investere med garanti
-
det er trist men sandt..... at man snart at nødt til at få noget presseskriveri ind over hvis man overhovedet skal videre med sin sag i dage
-
ns danmark...... særligt med det finanstilsyn og bagmandspoliti vi har
-
det er jo FULDSTÆNDIG forrykt at en sag som eks. TKdev. sagen nu kører på 3? 4? år uden at der er kommet noget resultat eller anklageskrift.
-
mens at en sag som Baggers kunne man "opklare" og gennemføre på ganske få mdr.... sikkert godt hjulpet af den store opmærksomhed fra pressen
-
(og ja, jeg ved godt det var en tilståelsessag... men alligevel)
-
jeg kan blive så ufattelig harm over hvad der er sket de sidste par år uden at finanstilsynet og andre har grebet ind.....
-
ejd.karussellen, abaris, nanocover, etc for at nævne et par helt åbenlyse eksempler....
-
nåh, nu må jeg hellere stoppe.... inden jeg kammer over og PET står uden for min dør om lidt og spørger hvorfor jeg pludselig er interessere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind