Aktiesnakken — December 2009
-
ja vi er minuspoint ramt
Uretfærdigvis. -
isåfald bliver jeg alt for optimistisk, giver som regel kun plus, er jeg uenig, regner jeg med at der er noget jeg ikke forstår
-
men tror det ville gavne debatten mere, hvis der var en begrundelse for negative vurderinger
-
måske endda også en begrundelse for de positive,
-
ja... ville være rart om man med sikkerhed var ude over de småintriger, vi skal vel ikke ha at pinde op, som de kan sove på om natten også..
-
hvis man lige kunne løfte værdien af forummet til det næste niveau
-
Stengaard, hvem var det du havde snakket med i fredags, mht. tvangslicenser?
-
vi overvejer lidt helt at fjerne de minus point
-
efter at du havde fået et minuspoint, eller?
-
ja. da det skete, så nedsatte jeg en arbejdsgruppe for at gennemgå konceptet
-
nå, jeg troede det var for at finde synderen:)
-
gruppens konklusion var ret entydige. De bekræftede at jeg var ufejlbarlig og at pointsystemet derfor egentligt havde udspillet sin funktion
-
ha ha.. ja, jeg håber sgu også du er ufejlbarlig, som jeg nævnte i fredags, havde jeg suppleret i Gen, og i var hermed dødsdømt. mvh Boris
-
hver landmand skylder 27 mill væk!!
-
jeg havde efterlyst et indlæg fra dig i debatten, fordi jeg gerne ville ha lidt kød på historien. nu er jeg selv igang, men vil du ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind