det ene sted kan vel være ligesågodt som det andet
hvorfor tror du dk er det eneste saliggørende sted for mrtrader ?
ikke som jeg ser det... jeg skal have gevinst og løn i livet udfra uddannelses niveau erfaring og indsats....
sådan er min holdning ..vi er født ens.... dem der får 17,000 om måneden havde de samme muligheder dengang de var 10 år
hvis usa trækker så kom dog afsted..måske finder man ud af at det ikke lever op til forventningerne..måske gør det
baze...hvorsdan vil mrtrader være noget for sin mor på plejehjemmet, når han bor i USA?
men undskyldninger som ..depression stoffer.... med mere.... mange af problemerne kan jeg ikke anerkende...der findes venner netværk
Mrtrader ...hold nu op med at sbnakke om penge.
hans mors lykke afhænger vel ikke af hvor han er men hvordan han har det +
med mere og de kan tage en uddannelse i stedet for at nasse men systemet er så korrupt det næsten ikke kan betale sig at arbejde
så langt væk er usa altså heller ikke
baze > præcis nej ikke i fly men i kilometer og forskel i indstilling til livet
min mor og far har en udemærket pension de vil ikke miste smør på brødet....de penge jeg sparer i skat løber op i 5,4mio hvis jeg tjener
20mio ..... i min arbejdstid....dette kombineret med opsparing og pension vil gøre jeg bestemt heller ikke mangler noget
Stop nu snakken om penge. Kærlighed er vigtigere end det lort.
hvis jeg var dig..og havde din udve og muligheder for at komme ud...så så I ikke min r.. for bare fodsåler g
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind