og folk vil gerne lufte det i offentligheden .. respekt for det
man kan jo snildt spare en 5-10.000kr om dagen.... og det er jo også penge.... hahaha
frit tilbud til bordeller...fair nok ... hvad med dem der lejer deres lejlighed ud til astronomiske beløb
danmark er en fristad for kræmmere og andet..... lige fra når jackson lægger vejen forbi parken til koncert, når der er klimatopmøde
der skal altid spekuleres i alverdens ting lige fra om mrs obama har lyserødt eller gult på og det skal ind i alle folks hoveder
Coller, - tør ikke tage derover. Den kommer bare til at ligne en flosset porre ! :GRIIN:
velkommen til danmark....usa væesgo i får et større lokale og ja pallietter hvis det er....der er da også bordeller .... i skal endelig
ikke være selvstændige når i er her
og alt skal i 22 nyhederne og på forsiden
tænk sig hvis vi ikke er opdateret det meste af døgnet fra nogle af de mest blodsugende og nærgående reportere...men det er fint nok
jeg sidder og overvejer om man kan dublikere et adgangskort til klimakonf, og om jg så skal på weekend i kbh
og pga marginal skatten vil jeg i usa hvergang jeg tjener 3mio få 770,000kr mere i hænderne og tilmed bedre læger skoler mm...
ja men så er der da ikke noget at betænke sig på. Hvornår planlægger du at rejse derover?
mamma > det bliver engang i 2. kvartal i 2010
omsætningen i genmab er der ligepludseligt rimeligt død
ja, det er fordi der trædes overordentligt forsigtigt på gulvet
som man ved det mindste fejltrin ryger lige igennem og dermed ned på et nyt niveau. Kilde CHjort
hvis ellers jeg har forstået det rigtigt
Jep, Mamma- så træd varsomt. Gen skal helst lukke over de 80,-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind