Aktiesnakken — December 2009
-
Coller, når som nu, at juske sælger 1000 aktier til sig selv i kurs 7, som der lå bud på, - betyder det så at jyske vælger selv at købe dem,
-
eller vælger en computer for jyske at købe dem, eller?
-
monteret på dette bølgekraftanlæg http://www.floatingpowerplant.com/
-
så får allle 5 huse i Onsevig grøn strøm fremover....
-
hvilken aktie fill? potten?
-
yes, offcourselivis
-
ja, det er højst sandsynlig en strakshandel direkte med kunden..
-
umiddelbart vil jeg gætte på at de så lægger dem til salg på 7,10....
-
jo, men alle sådanne transktioner, bliver de behandlet af en computer?
-
alle de små interne handler
-
pas... men det gør de nok op til en hvis grænse...
-
afhængigt af papir og likviditet i det
-
alternativt kan det være at når kunden klikker sælg i netbanken... så skal en handel lige godkendes af en af rigtig menneskemægler..
-
ja, kim... det er pisseirriterende.
-
der er meget fusk på de kanter, har tit set at hvis jeg køber en us aktie, så er udbuddet uændret, der bliver tit lige nuppet indenom
-
sommetider er man som investor oppe imod den ubekendte deep blue
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind