Aktiesnakken — December 2009
-
der kan hurtigt komme ringe i vandet, efter de første cr
-
hvis markedet allerede er 75K patienter, så kan det tage røven på samtlige analytiker. Alt over 1000 næste år og de er alle på baghjul
-
det bliver spændende at se deres guidance for 2010. For de sparer 300 mill, men min fornemmelse er at arzerra nu køres 100% af gsk
-
jæp.. men der kommer en bølge, hør bare det håb der tændes bare på rygter, og kan det skaffes på forespørgsel, så tænk på hvad der sker hvis
-
og så mister de indtægter også, men hvordan ser den ligning ud?
-
det også virker:)
-
men jeg må sige at jeg er træt af hele det forløb, rigtigt træt.
-
ja udgifter for 1 mia
-
spørgsmål er så hvad indtægterne er 400-700 mill?
-
jeg tror godt de kan guide mod et burn på 300-400 mill og det tager også analytikerne på sengen
-
Hvis genpharms aktier skal sælges over markedet så tror jeg ikke på det
-
det er så oplagt at pille den post direkte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind