Aktiesnakken — December 2009
-
ved forrige CC var forventninger at vi først får dem ved 1 kvartalsregnskab, men jeg synes hun sagde at de klar tidligt på året med update
-
også om royalty
-
det bliver et detektiv arbejde af de helt store vi skal lave der
-
mon ikke, det er jo ikke hvem som helst, hvad kan +100 sælgere gøre?
-
Stengaard er en rar fyr, men hvad mente han med at i skulle være uden for wifi connection??

-
ja så kan vi vel for lukket munden på skeptikerne
-
der kan hurtigt komme ringe i vandet, efter de første cr
-
hvis markedet allerede er 75K patienter, så kan det tage røven på samtlige analytiker. Alt over 1000 næste år og de er alle på baghjul
-
det bliver spændende at se deres guidance for 2010. For de sparer 300 mill, men min fornemmelse er at arzerra nu køres 100% af gsk
-
jæp.. men der kommer en bølge, hør bare det håb der tændes bare på rygter, og kan det skaffes på forespørgsel, så tænk på hvad der sker hvis
-
og så mister de indtægter også, men hvordan ser den ligning ud?
-
det også virker:)
-
men jeg må sige at jeg er træt af hele det forløb, rigtigt træt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind