Aktiesnakken — December 2009
-
mon ikke den fundamentale økonomi vil være den underliggende trend...og jeg tror på ned...
-
Gobe vi er jo igennem alle regnskaberne som var positive. så er det bare om at ride sentiment fra black friday og videre. Måske skuffende
-
julesalg også....
-
Hej Budweis
-
mht. ash så er genmab på 7+8 december, Lisa sagde igår at det mest interessante var nhl refrac data
-
og det er ret trist...synes jeg....ikke fordi hun sikkert ikke har ret, men fordi markedet er ligelgad
-
sidste år kom lægerne ud og sagde at arzerra var super charged rituxian, håber de siger det samme i år
-
men bud, de er på med rigtigt rigtigt meget. 6 præsentationer.
-
genmab får IKKE analytikerne til at ændre opfattelse af NHL på denne side af data. Der skal head to head til nu
-
men hvis vi glemmer analytiker og kurs....så er denne ASH uden sammenligning den vigtigste i selskabets historie
-
for nu har de et produkt der kan sælges....så hvis lægerne kan overbevises og det kunne de jo sidste år, hvorfor så ikke igen...
-
ved forrige CC var forventninger at vi først får dem ved 1 kvartalsregnskab, men jeg synes hun sagde at de klar tidligt på året med update
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind