Aktiesnakken — December 2009
-
Speaking of Cimber: den skal ned og lave gap-luk i 0
-
horka, du som er kloge tekniker.... læst Junex' meddelelse vedr. lowlands?
-
Har een GEN tilbage der står som slræk og advarsel i depotet
skal ikken ind iGEN lige foreløbig? -
Coller: Junex, nej, hvor?
-
-
stræk og advarsel, kan vi lave det som motionshold?
-
i tråden kan du iøvrigt også se at der burde komme nogle gastem resultater i midt-dec....... (mere hvis du tænkte på at øge igen i qec m.m.)
-
aka.... bye bye brady....
-
tak coller, kigge ige: AKA, der stod SLRÆK, spis nogen flere gulerødder min dreng

-
de lægger vel an til en mave
landing? -
Nå, sry, coller: tak for det, ser ikke noget sindsoprivende nyt mht meddelelsen fra junex, men selvfølgelig positivt hvis man kan fracke med
-
propan istedet for de uhyrlige mængder vand, der kræver oprnesning. Graver lidt dybere når jeg har tid. Exit Horka for ny
-
...for nu... grrrr... men tak for tips med Gastem også - Ross 1 er da vist i NY så vidt jeg husker

-
ses
-
ok, horka...
-
så er den hidkaldte no-name ekspert fra berlingskes kampagne mod parken i januar igen på spil...
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind