Aktiesnakken — December 2009
-
det passer jo ok med tallene
-
ja det er netop det regnestykke jeg ik forstår. Det passede fint for 18 mdr siden. Men nu er der en overflod af færdige projekter
-
men det må vel så være kajs modsvar evt. i voldgiften... altså at "fair markedspris" er 300k.... som baltic så skal betale....
-
mon de så er interesseret....?
-
som ik kan bygges pga manglende finans. Derfor vil jeg mene det er utopi med en pris på 300k. Men det er da muligt vi kommer derop
-
endelig skal man jo nok heller ikke udelukke at journalisten (og ellers dennes pusher/bagmand/kilde) har valgt de "tal" der passer bedst i
-
deres kram.....
-
igen om 2 år. Vi kan da have lov at håbe
-
he ja det kan godt være der er tale om et strategisk modspil. De vil i hvert fald ik købe de resterende 75% for 300k
-
det kan måske godt være at de 25% har den omtale værdi.... hvis de er "gratis".. forstået på den måde at de bliver båret igennem et evt.
-
Vi har vel aldrig hørt at aftalen på de i lat 300mw skulle være blevet annuleret?
-
byggeri.... altså kører på frihjul..... uden at skulle hjælpe med finansiering m.m.
-
hvis ik de skal hjælpe med finans så skal der da gerne puttes et 0 bagved. For så taler vi jo om et komplet opstillet projekt hvor de ik har
-
men gælden vil stadig være i projektselskabet.... de skal bare ikke skyde noget egenkapital ind.
-
deres andel af gælden... mener jeg.
-
anyways, rene gætterier fra min side.
-
ahh ok sådan ja.
-
så jeg vil tro at man med forskellige forudsætninger kan nå en hvilken som helst værdi af projekterne..... og parterne.... og journalisten
-
vælger så hvad der passer bedst i deres kram.
-
det rigtig sjove er hvis de ret faktisk hæfter for projekter på i alt 300mw som aftalen lød på. Altså at de skal levere alle disse til 10kmw
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind