Aktiesnakken — December 2009
-
men... en licensaftale behøver jo ikke være ubegrænset, og det kunne jeg forestille mig at der lå til grund for uafsluttede forhandlinger
-
hvorfor Abbott?- eneste grund jeg ser til det, er pga. phadia, hvis man overhovedet vægter den længere, det patent er over 15 år gammelt
-
nej, men til de heterogene vil de gerne, og tror ekspv. abbott ville kræve ubegrænset adgang til en sådan aftale
-
tror jeg også på.. en upfront betaling, mod billigere test i 2011, ville være som at vinde i lotto:)
-
1 dag eller 1 år
-
phadia kan kendes ugyldigt, uspto kan godkende(indsendt for over 3 år siden) storaktionær, licensaftale, forhåndsordre
-
alt kan ske imorgen
-
jow... samme her, fik købt for lidt i kurs 4, så nu er mit gak på 7,4
-
er der noget med tidspunkter for insiderhandel?- bliver det anmeldt på særlige tidspunkter?- det kunne også være en lille trigger
-
igennem eik bank...(sørgeligt jeg ved det)
-
dig der skrev på ei om det idag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind