Aktiesnakken — December 2009
-
om man tror den skal den ene eller anden vej er jeg ligeglad med... det har intet med dumhed at gøre.
-
men når man vedholder at argumenterer for en retning baseret på noget som er blevet tilbagevist 100 gange, så er man DUM...
-
Nej... jeg er oppe med sølle 21%.... så kunne jeg jo ligeså godt have sat de penge i banken
-
har lige læst BioPorto trådene på EI, det handler kun om en ting, og det er at DDK af en eller anden grund sælger kraftigt ud
-
det er kun DDK, der skyder den ned
-
DDK startede allerede for 2 dage siden, hver gang der blev solgt/eller skudt på kursen, var det dem, og når andre tog over, stod de i baggru
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind