Aktiesnakken — November 2009
-
hej Baungaard, jeg synes det er ulækkert at bankerne kan udbetale bonus i den størrelsesorden efter bailouts. Det er på grænsen til det
-
amoralske.
-
Jeg synes også det er synd for aktionærerne i bankerne at de skal snydes for udbytte i nogle år som følge af bankpakken, mens
-
det er business as usual på direktionsgangen og tradergulvet. Desværre er det det samme over hele europa
-
Baungaard, jeg ved hvormeget de tjener......uden bonus
-
aktionærerne, som jo har risikeret deres penge må leve uden afkast i et par år.....jeg har svært ved at se at 1,8 milliarder i bonus er ok
-
en senior analytiker få +100K om måneden
-
men argumentet med fastholdelse og internationalisering er ok. Det er bare skingert når man lige er blevet bailet ud.
-
der er ikke mange mæglere der får under 65K om måneden
-
efter 3-4 år
-
ejd.mæglere måske? (men det er nok også snart en saga blot)....
-
de tjener godt, rigtigt godt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind