Aktiesnakken — November 2009
-
men hvad kan vi håbe på?
-
ja, dem der har købt over 10, og bare vil ud
-
Nej, problemet er at folk tror der bliver sagt NGAL licens om hjørnet, + partneren er X... og det siger de ikke.. de siger nok omsætning op
-
30%, men det er ikke nok til at tilfredsstille
-
vi kan vel håbe at vi får en melding om patentet er oversat og indleveret
-
jæp
-
vil de kommentere på licensindtægter? - de har jo i de forrige nævnt forventet underskud, inden licensindtægter
-
vil de kommentere på forventede licensindtægter? tror slet inet vi hører om den sag
-
svært at se sig selv i øjnene http://www.business.dk/business-break/svensker-taber-verdens-stoerste-pokergevinst
-
ham isildur har vist til gengæld hevet 6mio usd hjem det sidste stykke tid....
-
på at tømme lommerne på en af verdens bedste onlinepros
-
den må alligevel gøre lidt nas
-
men selvfølgelig hvis man er 6 mill oppe
-
ej en dårlig dag han har haft... kommet hjem til konen helt slukøret
-
nu siger jeg det alligevel,,,,genmab er i 75,5

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind