Aktiesnakken — November 2009
-
13:34:22 190 190.5 190 NDA < NDA 56074
-
coller jeg har skrevet et emissions spg i NS tråden du måske kan svare på?
-
og nu er jeg også GES aktionær.. fabules
-
ok
trold -
coller tak for svar
-
er du på den varme linje nu?
-
reelt set så bør der vel ik være uudnyttede t-retter med mindre kursen på t-retten når i 0 på den sidste dag? Bankerne tvangssælger jo
-
alle dem der ik har sagt de vil udnytte
-
og så længe kursen er over 0 må det jo betyde der er købere til t-retterne og dermed også de kommende aktier
-
ja, men der kan sikkert også være noget "politik" mht. hvad der skal ske med de større portioner af T-retter... og hvad de skal afregnes til
-
Fyrede asger (eller andre) sine x mio t-retter afsted kunne han jo nok godt smadre kursen helt eller delvist
-
men ja... jo mere omsætning der er i t-retterne jo større chance for fuldtegning.
-
det kunne godt se ud til at 80 var bunden i denne omgang i moderaktien
-
så du mener at de større aktionær som evt ik kan/vil udnytte kan handle deres t-retter efter den 4.nov i interne handler
-
Jeg vil godt købe en portion til 1-2kr

-
nu har jeg aldrig været behind the scenes..... men jeg vil stærkt formode at der foregår et eller andet der mht. de store poster.
-
har du noget overblik over hvor mange procent af t-retterne der "normalt" handles? PT er godt 20% af retterne handlet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind