Aktiesnakken — November 2009
-
det eneste "positive" jeg personligt ser her er at jeg i min 200% øgning i NS solgte en del ges fra. De kan nu generhverves billigere
-
det er synd at sige at siggaard er kommet ind i butikken og er lykkedes med at aflive alle de kaniner...
-
måske han ligefrem har taget nogle kaniner med.
-
coller kan vi undgå endnu en nedjustering fra ges her ved Q3?
-
det kommer vel an på grighine....?
-
personlig kan jeg ikke lad vær' med at tænke den tanke Bøgen.... men det vil kun tiden vise.
-
tror efterhånden først parken bliver tilsluttet primo 2010
-
der er jo ikke umiddelbart nogen meddelelser om at de allerede har færdig testet de første møller
-
det er da ihvertfald ikke umiddelbart noget jeg ville købe på
-
selvom jeg efterhånden er ved at vende mig til bizarro world i genmab
-
som potentiel ny investor i ges ville jeg også afvente Q3 meddelelse den 30 nov.
-
Det er muligt der vil komme en positiv meddelelse om finansiering inden da. Men modsat så tror jeg også der lurer endnu en nedjustering
-
forude
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind