Aktiesnakken — November 2009
-
biop. jeg kender til 2 herinde der alene har 2mill biop
-
uha, det er mnge flere, snakkede om BioP
-
Genmab kan vi glemme... helt fuldstændig.
-
men bioporto kan godt... ja, som aka siger, der er nogen der har en frygtlig masse,
-
okay.... jeg har 85.000 -så sidder vi nok næsten på 10% tilsammen
-
mon Amargerbanken bør udtale sig om ledelser: http://npinvestor.dk/nyheder/amagerbanken-tager-tabet-i-genmab-195746.aspx

-
lidt ambivalent
-
haha, ja god ide. De får nok brug for 2.... for der må være en masse glasskår der skal fejes op også..
-
kunne det ikke være interessant aka at lave en anonym opsummering af alt hvad medlemmerne på PI råder over? top 10 og op og ned osv.
-
ja via porteføljerne måske....
-
præcis..
-
så får du da syn for sagen, og det er proinvestorer:)
-
vi måler kun performance på trader portfolio caretaker?
-
har du oprettet en trader eller er det historisk handler?
-
og/om
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind