Aktiesnakken — November 2009
-
har ikke flere genaktier, blev nødt til at sælge dem, hvis jeg skulle have et ordentligt underskud i skat næste år:)
-
haha nå ja.... jeg solgte også hele den regulære PF for noget tid siden... det fik has på det overskud...
-
kæft den er sjov den med aka... den der CHjort har lagt ind kender jeg godt....
-
jeg var helt grædefærdig efter jeg havde læst den..
-
men sgu lidt trist, startede med at handle aktier for et år siden, og var oppe med 500.000 før bloody tuesday, nu er vi i nul ca.
-
ja det er sgu surt... jeg var også oppe, men fik basket mig lidt rundt, så jeg kom over i bioporto igen, som krisen på trods faktisk har
-
været meget stabil... havde dog også først tabt det meste af overskuddet, men har dog ikke tabt af den oprindelige kapital
-
Men det er også en svær pille at sluge at accepterer at krise rammer ALLE aktier... potentiale eller ingen, så falder de bare
-
kan du huske vi sad og snakkede om jeg skulle sælge alle mine gen, og købe biop, hvad der var mest sandsynligt,
-
bio i kurs 8, eller gen i kurs 300
-
der var bio i 4
-
hehe, nej det kan jeg desværre ikke...
-
Men jeg vil da godt igen sige at indefor 2 måneder er sandsynligheden for at bioporto er i 12 større end at GEN er i 135
-
men du kender jo min optisme
-
og dagen før bloody tuesday, snakkede jeg endda om at sælge alle gen, og shorte den i 210
-
jow... men nu er jeg der så også, ikke flere gen, og et hav af bioporto
-
forfærdeligt.... Somme tider skal man bare gå efter sin overbevisning... havde den også med navision back in the days....
-
Ja ok... så skal man nok heller ikke gøre portionen størrer
-
min værste historie er faktisk tilbage fra før årtusindskiftet... jeg efterspurgte en lotto aktie på EI, og blev anbefalet Arriba...
-
folk vil græmmes ved at se hvordan min portefølje er sat sammen lige pt:( - arbejder seriøst på at få risikoen ned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind