Aktiesnakken — November 2009
-
så sælger jeg alt imorgen:)
-
hehe fill.... jeg kan holde stilen og sige at jeg har store forventninger til regnskabet.. eller trods alt store forhåbninger
-
godaften doodha... nej det er der vel nok ikke
-
Men gald for at du ved at jeg er den mest optimistiske fill... så er der indbygget disclamer i alt jeg siger
-
hhmm.. skulle aldrig ha brugt den ordvening, så vil det jo bare blive opfattet som gemen vold, hvis jeg pander dig ned til julefrokosten:)
-
vi nøjes med en mavepumber og en våd olfert
-
haha.... og når jeg nu ved at du har så mange aktier, så vil det blive opfattet som planlagt når jeg negler din tegnedreng

-
mandagen efter ser du nordnet på købersiden i bioporto igen

-
ingen tager mine aktier, der er farvepatroner i
-
ved ik om du har set den drue, men den er sgu god, http://www.proinvestor.com/index.php?p=boards&postid=14079
-
Hvis der er nogen der løber med dine GEN aktier vil man opdage at de smuldrer når de rammer sollys...
-
nej... i det tilfælde så vil jeg rende efter pantefogeden
-
har ikke flere genaktier, blev nødt til at sælge dem, hvis jeg skulle have et ordentligt underskud i skat næste år:)
-
haha nå ja.... jeg solgte også hele den regulære PF for noget tid siden... det fik has på det overskud...
-
kæft den er sjov den med aka... den der CHjort har lagt ind kender jeg godt....
-
jeg var helt grædefærdig efter jeg havde læst den..
-
men sgu lidt trist, startede med at handle aktier for et år siden, og var oppe med 500.000 før bloody tuesday, nu er vi i nul ca.
-
ja det er sgu surt... jeg var også oppe, men fik basket mig lidt rundt, så jeg kom over i bioporto igen, som krisen på trods faktisk har
-
været meget stabil... havde dog også først tabt det meste af overskuddet, men har dog ikke tabt af den oprindelige kapital
-
Men det er også en svær pille at sluge at accepterer at krise rammer ALLE aktier... potentiale eller ingen, så falder de bare
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind