Aktiesnakken — November 2009
-
blankt nej, direkte på grund af bioporto, eller formalia? ville jo betyde at bioporto fører 45 - 0
-
Blankt nej da deres ansøgning ikke havde noget på sig...
-
sparker lige mig selv i kuglerne, jeg burde vide det selv...
-
Jamen den der patent stridighed er vildt overdrevet... CCH har intet, men hvert eneste lille pip har desværre vægt i patentsystemet
-
hader den her stilleperiode
-
sidste originale forsøg gik ud på at bytte alle de steder hvor der stod NGAL ud med dyre analogen som jeg ikke kan huske hvad hedder
-
men den hoppede EPO alligevel ikke på
-
ha ha.. i forbindelse med aka indlægget fra stengaard, og nu dig jcbn, kommer jeg til at tænke på de præster i monty python
-
der messer, for derefter at slå sig selv i hovedet med et bræt
-
ja er sgu også træt af det... vil så gerne snart have noget valuta for min tid
-
hvordan ser det ud for dig drue? hvornår er du med fra?
-
jeg solgte mine idag, havde en øv følelse.. kom ud i 91,25 - hver gang jeg køber dem, så taber jeg penge på dem...
-
kom ind med gak 4, og er så traded op på 5
-
GEN er en uendelig lidelseshistorie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind