Aktiesnakken — November 2009
-
Det står pp EPOLINE....
-
GRANTED.
-
Value, det lyder fornuftigt.. alt papirarbejde afsluttes d. 11, og hvert af respektive lande har deres oversættelse
-
En rammeaftale var klar allerede sidste år hvis jeg ikke husker forkert... der burde ikke have været meget der skulle forhandles færdigt.
-
sidder med 8500 biop aktier til salg, ville lige reducere lidt fordi jeg synes det har taget overhånd:) ved ikke helt om jeg skal cancel.:)
-
weee, Genmab i 129,25...
-
havde jeg også forventet
-
Ja helt sikker MammaMia... men hvis BioSite og Abbott havde nogen tricks i ærmet så tror jeg at de havde brugt dem... Så jeg tror også på
-
aftalen med bioporto, som hence dit argument nu tager længere tid...
-
Fill: hvis du er nervøs, ville jeg vente til regnskabet som nok skal være kanongodt, og så sælge på det... med mindre du så får lyst til at
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind