Aktiesnakken — November 2009
-
over 200 mio amerikanere der er overvægtige
-
det er NETOP min påstand, de er ikke analytiker, og slet IKKE al-queda fra CSFB
-
men kun en mindre andel
-
NU må du stoppe! Vi ved altså godt hvad RITUX omsætter for, så nu ikke mere misinformation
-
nu er der en lille forskel på fedme og cancer. En cancerpatient er lidt mere motiveret for at få behandling asap
-
ja aka det ved vi. Men det er jo altså IKKE alene i denne indikatione en et hav af indikationer
-
så ro på der
-
nej nej, nu bliver jeg sku efterhånden lidt træt af alt det bashing
-
heldigvis så er lortet på markedet nu
-
rolig nu - og nap en fedmepille
-
hele biotek og analytiker danmark har set sig pigesure på genmab, fordi de har gjort det ingen andre danske biotekselskab
-
kommer på markedet efter blot 10 år
-
Jeg er så fucking træt af det lort, og glæder mig til at hælde salgstal lige ned i halsen på alle
-
havde du forventet dig andet af jantelovens hjemland?
-
haha, "monetizing the asset"...... 40% tab....
-
salgs forventninger til arzerra for næste år
-
læn dig nu blot tilbage og vent på at virkeligheden indhenter os ;
-) -
Nej! men jeg græder på de private aktionærers vegne, som er blevet hældt ud af denne aktie, ved et systematisk bear raid- og shorting regime
-
aka det er fordi du læser alt hvad jeg skriver som sort selvom det slet ikke er skrevet sort. Jeg ligger da bestemt ikke i den lave ende mht
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind