Aktiesnakken — November 2009
-
over 300 efter 2 timer, så når de selv siger at der går to timer, så skal de altså op i det niveau
-
weee, ser ud til at Arzerra har løftet bunden i gen til 127
-
de 150 Ng/ml bevæger det sig igennm lynhurtigt, og kan ikke bruges til AKI diagnose
-
okay, var ikke klar over at niveauet steg sammen med tidslinien
-
jo jo, op til 1500 ng/ml.... afhængig af skaden narturligvis...
-
men vi er enige om at der ingen øvre grænse er for patentet, vel? det ville være ulogisk, men jeg kan bare ikke mindes at ha hørt det
-
nej ingen øvre grænse....
-
og selvom grænsen så gik til 1000ng/ml, så ville det også være umuligt at bruge til noget
-
du ved så meget Drue, og dette er en af mine større bekymringer, hvad kan man under 250
Ng/Ml -
bullit proof
-
er det lig med 30min eller? - kan du regne tidslinie ud på 250 Ng/Ml så?
-
I niveauet mellem 150 og 250 kan du se at patienten fejler "noget"... med 90% sikkerhed ihvertfald
-
Naaaaaaaj.... kan ikke helt huske det, men det er noget med at der er forskel på kvinder og mænd, og også forskel i NGAL udvilingen afhængig
-
og det kunne så være en lyntest af en art, kan man så diagnotisere på anden måde, eller som man gjorde i gamle dage?
-
af om det er AKI, CKI, Cancer, eller hvad det nu er du har raget til dig....
-
Nej, for Kreatin udviklingen sker stadig først efter 1-2 dage
-
og så har du forpasset muligheden for at gøre noget
-
ja okay, hvis det kun er 90% sikkert, så bliver det jo ikke tilfredsstillende..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind