Aktiesnakken — November 2009
-
jo den er god nok fill
-
aka, når man laver pop-out af chatten står der stadig det der "null" i skrivefeltet hver gang....
-
hvilken browser...vi har godt hard codet en besked til dig...:-)
-
en mandlig intellektuel har også fanget dem med de radicoole
-
-
Ser dybden i BioPorto ikke anderledes ud end den plejer... masser på budsiden, men er det en and?
-
njoooo, overvejer bare om det er en omvendt sælger... får aktien til at se stabil ud, og så ligger man på sælgersiden samtidig
-
aka, det er opera.... jeg kan se at "null" er væk i IE....
-
ja? ideen er jo så at der ikke er en modpart... jeg ved da at det findes, og at der da er folk her der tidliger er blevet fanget i sådan en
-
manøvre...

-
ja nemlig... det er da også det som jeg ved er sket tidligere....
-
men sandsynligvis er det bare en der har lagt 10K ind i flere lag, og så håber...
-
housing starts... 529k vs 590k forventet
-
jeg tror ikke skat accepterer køb mellem depoter som du står som person på. men måske kan du sælge til konen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind