Aktiesnakken — November 2009
-
15.30-16.30: Genmab holder pressemøde
-
jeg går udfra at de ikke ønske tumultscener ved opkøbsseancen, hvor AKA pludselig streaker henover podiet
-
er de i london idag??
-
var der ikke noget med at direktionen ikke ville være til stede på pressekonferencen?
-
Tumult og tumulit. Der skal vel en hvis fysisk størrelse til at skabe tumult??
-
coller ved du også hvor det er?
-
jeg tror det var en misforståelse, direktionen er med til pressemødet.
-
man kan ik finde noget på dres website
-
hvor er det henne? i kbh?
-
ja det må det være. de plejer at holde GF på sas radisson, jeg ved ikke hvor de holder dette...
-
kan det ikke være på deres domæne?
-
og ikke et ord om agenda - det er meget underligt
-
specielt i betragtning af, at det bliver annonceret så lang tid i forvejen. Kan det være en partneraftale?
-
de fleste tror vel at den er en "hurra- Arzerra"-dag
-
nej til en partner aftale. Netop fordi at sådan noget ikke kan annonceres så mange dage forud
-
det skal komme som et lyn fra en klar himmel og kun via FB
-
hvad skal de i london.....skal de bare lukke kontoret og sige tak for kampen...eller.....
-
men som aka rigtig nok skriver så må det næste være en tale om at nu transformeres de fra udelukkende R&D til også et selskab
-
med et stof på marekdet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind