Aktiesnakken — November 2009
-
aften pliiing
-
min gode mand stinker, hvordan falder opturen ind i Deres planer
-
for mig er det såre uvant
-
ja hvis morgendagen også sker under høj omsætningen, så vil jeg useriøst begynde at hyppe onsdagens pressemøde
-
I know what you did in london.....
-
nej det tror jeg nu også du får ret i. Men bare ideen om sutten kan få folk til at lade vær med at skamsælge deres mapper
-
har i fundet ud af hvad pressemødet kan ske at handle om? Arzerra?
-
ja mon ikke det er første udskrivelse af recept?
-
der er nogen der har været dygtige ihvertfald, jeg fik solgt den sidste genmab i fredags..... og så er det ikke særligt typisk at den så sti
-
så stiger
-
jeg tror fredagen var de privates kapitulering i genmab, 2mill aktier ovenpå den store volume i løbet af ugen. Flushout kaldet
-
holder du genmab over fyraften imorgen stinker?
-
absolut.. men det er bare forbandet trist at være så loyal, for så at blive kørt over på det groveste
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind