Aktiesnakken — November 2009
-
måske er der nogen der ved noget....torm? merger måske, hvorfor stiger den i dag??
-
ikke noget... det er bare hornsrev der har problemet med kablet ind til land.
-
greentech har jo bare længe kæmpet med netforbindelsen..... der oprindeligt var planlagt til primo juli.
-
jeg har også problemer med at få kablet ind til land - hurra for pfizer og de blå diamanter!!!
-
så det var mere en småfilosofisk overvejelser over om Greentech nu også er ansvarlig for ALLE problemerne i italien.......
-
yep... på hvilken institution sidder du og falder i øsvn på bagerste række... hvis man må spørge.?
-
Abbott> kontaktlinsevæske. Endnu et søgsmål. http://www.news-medical.net/news/20091116/Court-certifies-class-action-lawsuit-against-Abbott-Medical-Optics.aspx
-
Center for Bearbejdede Specialer?
-
hvad får dig til at tro, at de er bearbejdede?
-
det er et pænt ord for at de er ihvertfald ikke er afleverede
-
aaarh - det giver meget mere mening
-

-
jeg husker dengang det ikke var til at opdrive et stykke kridt til min skoletavle på pulten.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind