jeg er faktisk også lidt rørt over at jeg har gjort det ... snøft, snøft
Sur-realisme tror jeg vil kalde dagnes cocktail.
havde du elelrs en hyggelig dag på DTU med AKA's muntre svende - stbr ?
du burde kunne leve af din verbal-ekvil
brisme tafkas
Der var ikke meget DTU over det - det havde mere karakter af at man begravede genmab-aktien for fjerde gang
ahh - the night and day of the living Dead ?
Jeg sneg mig så også med til receptionen dagen efter - der kom der nogen med andre interesser end genmab
Men hyggeligt var det bestemt - trods begravelsesstemningen
Herre und Frau Hegu kastede jo glans over begivenheden så jeg (via web-cam)
fik de sagt behørigt tak for din store uegennyttige beta-test indsats - eller skal jeg have krabasken frem ?
Ja sammen med MammaMia - de stod jo i skarp kontrast til alle os andre der bare ødelagde billedet
Så du også Alexander? Han meddelte at han savnede et dagligt web-cam på dig Stengård.
det må vist efterhånden skulle være i vid-vinkel ...
jeg arbejder mig op mod Collers BMI - og det kræver en del vægt/kalorieindtag når man er dobbelt så høj
Jeg tror nok aka påstod vi havde wide-screen til rådighed ;-), men så havde han da vist drejet den 90 grader
AKA og High definition er jo contradiction in terms...
Det var meget sjovt at se menneskerne bag de sjove nicks.Og sjovt at se at der ikke gik mange sekunder før der gik aktie-nørderi i samtalen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind