PARKEN Sport & Entertainment 460... faldet fra lidt over 500......snart kommer der et dårligt regnskab fra dem hvor nordea vil sætte dem ..
...under administration er mit bud ....det bliver i hvert fald spændende at se hvad gælden er
Genmab siver og siver.. utroligt ...
det er ikke sivning, det vi er vidne til. Det er et lodret fald
ja enig varnæs....man skulle tro det er et bear raid
ja den var sgu meget god den kommentar...
folk er gået væk fra gsk teorien ? og overtagelse
der er folk og analytikere og så naturligvis os fæ
Rigtig gammeldags rolig er man vel ikke helt. Det er blot opløftende at de trods megen anstrengelse ikke kan finde nogle gode argumenter.
hvad vil du så helst? en overtagelse fra gsk ? eller at de brænder mere kapital af men at der "måske" er et produkt eller en godkendelse...
jeg er fsva. Ledegigt enig...men det har jeg jo sagt siden JP´s exit
hvad siger i til BA og Iberia, kan det ikke sætte lidt fut i SAS
jeg synes BA Iberia er en god idé af strategiske årsager, samt der muligvis kan opnås højere fleksibilitet
måske det drypper på degnen når det regner på præsten ?
en mere strømlinet forretning til dem og større kundepotentiale kan vel åbne op for flere kunder til sas på den ene eller anden måde...
..større trafik i lufthavnene
jeg tænkte mere på lidt merger og acquisitions
SAS er vel defacto overtaget af Lufthansa... aftaler med personale med mere skal vel bare slibes til
er der et link til sas overtagelse?
jeg har lagt et link til den anden som er overtaget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind