Aktiesnakken — November 2009
-
jeg forstår stadig ikke pressemødet....fandt nogen ud af hvornår det er blevet annonceret
-
mon ikke det bare er arzerra præsentation.... og noget man har planlagt lang tid i forvejen....
-
i sammenhæng med evt. investormøder..... sådan ca. 2-3 uger efter forventet fda d. 1. nov.
-
men hvorfor siger hun ikke, at det er arzerra, det handler om. Det er der ikke noget sprængfarligt i
-
og evt. også som et slags end-of-year analytiker/investormøde.
-
men det kalder man ikke pressemøder
-
nej, nej... de er også særskilt.
-
stemningsanalyse....I like
-
der er kommet gang i handlen igen - check lige, hvem der er største købere....
-
vi mangler at hendricus går ind og siger "hertil og ikke længere!"... en farlig strategi, men kunne bestemt være interessant
-
nej nu tror jeg den skal læses collersteensk....at de alligevel er i byen og derfor godt kan bruge en time til at tale kursen ned
-
når markedet er i det humør som nu kunne det måske også tolkes negativt, men bestyrelse/direktion burde vel også købe lidt.... v
-
vinduet er vel stadig åbent efter 3.kvt.
-
det ville klæder direktionen at gøre det helt sikkert. Stinker 18 niv
-
18 nov

-
niv, det tager jeg betaling for....også
-
and now for something completely different
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind