IR-mæssigt er det ikke optimalt med Lisa, men ryger hun må man da bekymre sig om hvorvidt der ligeledes er fundamentale problemer.
Vi må vel håbe at al denne handel koncentrerer aktierne på lidt færre hænder. Det ville være rart hvis Henricus lavede en Aka-opdobling.
Jeg kunne forestille mig at målet blev nået i dag fra raidfolket - typisk med en lukkeauktion åbnende betydeligt under ordinær afslutning
De sidste akaér der sidder og kigger slipper nu, hvor det ser helt håbløst ud
personligt mener jeg kke at man skal have tillid til folk der hedder Henricus... overhovedet ikke
"Nu ser det helt håbløst ud" har vi jo sagt nogle gange efterhånden...
sorry - aka men jeg selv er lige så meget på røveren men jeg er overbist om at det kommer igen - det er typisk amerikansk af værste skuffe
der er ikke mange aka´er tilbage
Antallet af aktier er det samme
hedder han hendricus...det er værre
Mon han sidder ig skider i bukserne
det gør han nok....han har tabt omkring halvdelen....
Siden han købte er der jo ikke sket noget (negativt) nyt, så hvis han troede på sagen er det blot med at komme til lommerne.
jeg tror konen har lagt sig på køkkengulvet og tudet
den slags vil jeg gerne advare imod... citat chefanalytiker Mogens
Hans investeringsselskab råder over aktiver for for 1,8 mia euro. Mon ikke han er fristet til at supplere.
Men der er selvfølgelig også en grund til at jeg ikke ligger inde med 1,8 mia euro, så hans strategi ligner nok ikke min.
ikke hvis han ser på retningen....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind