nu er senere i min bog ikke nødvendigvis et par dage senere
er den helt onde cirkel kursudviklingen er inde i nu - og ingen afgørende news på trapperne til at bryde
stengård med det er det for mange tradere især EI folket - som jeg anser for en homogen repræsentant for gennemsnitsinvestoren på nordnet f
men må altså smutte nu - så vi ses senere
det tror jeg Nordnet vil være fornærmet over gennemsnitsbrugeren på EI... det bør de ihvertfald blive
jeg forsøgte at være positiv i min tankegang he he
det der skal til for at vende GEN er en abdikation fra Liza
det tror jeg ikke du skal regne med
så tror jeg ikke du skal regne med en snarlig vending AKA... sad to say
vi er viste bedre tjent med at satse på udviklingen af PI :)... især hvis vi genåbner NORGE inkl. kurser (også selv om de måtte være 15
IR-mæssigt er det ikke optimalt med Lisa, men ryger hun må man da bekymre sig om hvorvidt der ligeledes er fundamentale problemer.
Vi må vel håbe at al denne handel koncentrerer aktierne på lidt færre hænder. Det ville være rart hvis Henricus lavede en Aka-opdobling.
Jeg kunne forestille mig at målet blev nået i dag fra raidfolket - typisk med en lukkeauktion åbnende betydeligt under ordinær afslutning
De sidste akaér der sidder og kigger slipper nu, hvor det ser helt håbløst ud
personligt mener jeg kke at man skal have tillid til folk der hedder Henricus... overhovedet ikke
"Nu ser det helt håbløst ud" har vi jo sagt nogle gange efterhånden...
sorry - aka men jeg selv er lige så meget på røveren men jeg er overbist om at det kommer igen - det er typisk amerikansk af værste skuffe
der er ikke mange aka´er tilbage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind