Aktiesnakken — November 2009
-
slags siden
-
ja, 30k på 6,60 og 20k på 6,55 mener jeg.
-
uha.. det er lidt skræmmende, mon ikke de skulle afsætte Lisa, det ville nok ikke være dumt
-
ja det er jo også en slat i en illikvid aktie
-
stengård det er godt jeg aldrig fik underskrevet den royalties aftale med dig om brugen af tastefejls tasteturet
-
så havde jeg været en fattig mand og du en del bedre stillet
-
man er ikke falleret før man har solgt
-
mrtrader jeg er en mand af mange holdninger. dog ikke altid de alle bliver blæst ud i fuld offentlighed
-
hya, et lille vandrehjem med sovesale til os alle på vor vandring mod fattiggården.... genial business case.
-
Omkring bioporto så kunne jeg dog godt forstille mig kursen vil fortsætte med stille og roligt at sive indtil de lander en deal
-
vi er mange GEN-folk der har vandret mod utopia længe.... uden at finde noget ly for den frygtelige storm der er over os....
-
spørgsmålet er så hvornår det sker. De er gået væk fra at love en deal inden udgangen af året. Så det er MEGETsvært at spå om
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind