at nogen tjener massivt på at trade aktien
jeg tror desværre også at "the dark side" er stærkere end the good guys p.t.
når usikkerheden er så stor - så kan kursen presses mange kurspoint hver vej pr dag
så det handler slet ikke om medicin - forsøg - resultater eller patienter - desværre
tror du jeg tager fejl stengård?
men Liza gør det heller ikke lettere for aktionærerne..
nej - jeg tror at der er mørkets kræfter på spil lige nu i casen - og det var reaktionen på FDA-godkendelsen der overbeviste mig
men HVIS præparaterne er goe nok - så vil det fundementale vinde til sidst - det så vi i dndn
så hvis kursen går under 80 vil jeg da genoverveje et køb af en lille portion aktier
jep.. spm. er hvor mange der når at betale prisen i form af stop-loss eller tvangssalg
det kunne jeg nok også fristet af - i pensionen
alt for mange - se hvor åndsvagt de tér sig på EI - de taber massivt hver eneste dag - trods advarsler!
lisa afviste spekulationer om en kap udv hvilket jo netop også var pointen med frasalget af fabrikken
alt for mange tror man skal rejse sig ved det træ man faldt ved
hun mente at markedet genereelt havde misforstået omstruktureringen
det bedste jeg har gjort i år var at smide mine GES med et mindre tab - de midler er steget 600% siden i andre aktier
de forberedte sig nu til en lean organisation
og mente der var gode muligheder for egfr
egentligt et udemærket interview men er det nok?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind