Aktiesnakken — November 2009
-
tja, kan jo nemt være en der skal bruge pengene
-
men lad den bare komme ned, skal ha lidt flere
-
forresten, hvis nogen patentnørder har tid til at se på den her: https://register.epoline.org/espacenet/application?number=EP07785730&tab=doclist
-
og så se priority document igennem... hele patentansøgningen fik en 100% negativ vurdering fra EPO, men jeg formoder at det ligeså så må
-
gælde for CCH, eller andre der kunne tænke sig at benytte niveauer under 250 Ng/ml.. mener også det var det som BioPorto sagde dengang
-
hehe Kim, ja måske, men jeg har ikke tid lige nu.. men skal nok se på den senere
-
Ja, det har du jo nok ret i Stengård... likviditeten kan måske få flere på senere, og at vi holder os oppe på trods er også positivt
-
Jeg husker dengang jeg heppede på kurs 8.... de dage er langt borte

-
Nej det er mærkeligt, men det virker som om der er en konsensus om at under 10 er en fin pris... der er købere, og kun en sælger
-
men kun med en vis hastighed... jeg tør vædde med at man kan sende den op eller ned, med en større velplaceret bunke
-
må være massere der er 'jumpy' for bevægelser i den
-
hvilken*?
-
Nå Gen... sorry
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind