Aktiesnakken — November 2009
-
det er jo alle de referencer der er, det tager tid at få overblik over sådan en skrivelse
-
bestemt... det hjælper lidt at have læst alle skrivelserne på forhånd...
-
hvor meget skriver CT?
-
ultrakort.. nu skal jeg lave en paste
-
Vi har ligeledes gennemgået Written Opinion på CCH?s ansøgning om kronisk nyresygdom, og konstateret at eksaminator konkluderer at ansøgningen er uden nyhedsværdi eller opfindelseshøjde ? hvilket som tidligere oplyst var forventet.
-
filosoferede lidt igår Drue, hvad nu hvis Abbott tester for NGAL på architekten, og patientens indhold er tårnhøjt
-
sådan at de kommer over 250, det er da umuligt for dem at SKULLE holde sig under 250, når alt er individuelt
-
Jamen sagen er at de ikke kan teste folk for AKI under 250, for så kan de ikke sige noget som helst...
-
et tænkt eksempel, hvis de kan...- er problemet med at SKULLE holde sig under 250 ikke større?
-
Med det positive svar igår, hvor det ser ud til at de har prøvet at lavet noget "krydstest", som de har fået afslag på, bliver de nødt til a
-
Altså hvis de tapper en ml urin, så kan de tre ting... hvis værdien er under 150ng NGAL, er patienten rask. Mellem 150ng og ca 350ng, er
-
så du Kims link imorges med abbott, der fik stadfæstet dommen om at betale for patentkrænkelse
-
patienten syg, men af hvad? Over 350, kan man med nogen værdier se HVAD der er galt...
-
er du all in?
-
ja så det godt.... men det er nok en lidt anden sag, men de må da tænke på det... og ja, jeg er all inn
-
de har da fået en over nallerne ihvertfald..
-
jeg har et bud inde på 9 i bioP, supplerer lidt hvis muligt..
-
det må man sige... men det er også en kæmpe forretninge for dem, så man kan måske forstå dem... det er jo ikke fordi det ikke stadig kan
-
betale sig... 15% af forretningen...
-
Ja den kan jo lokke... men nu må vi se hvordan det går med kursen... den sneg sig jo også ned under 9 i forrige uge, for så at blæse op igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind