Aktiesnakken — November 2009
-
for første gang er jeg ude af genmab, kald mig vantro
-
ser det nu

-
jeg foretrækker at kalde dig velhavende
-
men tror det eller ej, stuntet igår kostede mig nærmest intet... men sgu en trist udvikling
-
godt fill
-
ved ikke om jeg skal ind igen, mon man skulle holde en 3 dages hya
-
hya er nok at lytte til
-
det vil bare være så forbandet ærgeligt hvis alt falder på plads nu... alt andet lige, så er udviklingen, som vi har snakket om, igang....
-
ja.. vi er på vej til slagtebænken lige pt..
-
havde i en god tur igår?
-
ja selv om jeg nok var en smuke mærket af mine værdipapirer...host host
-
jamen det er jo også lige efter bogen, altså den som er beskrevet på pi de sidste par dage, problemet er nok at man gerne ville ha haft
-
500 millioner mere for fabriokken
-
sidder og overvejer at købe mig halvt ind i genmab idag, (i forhold til før) netop fordi det er lige efter bogen, og vi undgår emission, ogt
-
og det bør tolkes positivt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind