Aktiesnakken — November 2009
-
jo, man må jo nok til dels anerkende Peter Aabos forudsigelser er bare ikke enig med hans kritik af Arzerras effekt data på refrac C
-
Han satte mest lid til EGFr, men efter forlængelse af fase 3 i jan. er han ikke længere så overbevist
-
collersten - der er blevet copypastet fra AU flere gange i andre tråde+ er ældre udgaver vist også fri for downloading
-
fist.... det var mere din id jeg tænkte på....
-
...ikke nem at opspore...:-)
-
men jeg er så dårligt til biotek....;)
-
jeg synes dispositioner idag virker fornuftige.... ned med burn og de kliniske projekter fastholdes.... siger de.
-
men fabrikssalget og -købet virker ikke så troværdigt.... men jeg har ikke indsigt nok til at vurdere argumenterne der kom frem på CC..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind