ja sådan forstår jeg det også. Men jeg er ikke biotek ekspert, så det kan jo være der er noget jeg har overset
End ikke Genmab selv har fuldt indblik i status på forsøgene og der er tilsyneladende ikke grundlag for at gøre sig antagelser herom.
Begivenheden er strategisk og spm er så om man kan gøre sig antagelser om upcoming overtagelse eller egfr-partnerskab.
Jeg ved det virkelig ikke, bortset fra at jeg synes det lugter af et forsøg på at vinde en stærk forhandlingsposition vedr partnerskab.
Selv det kan man dog vende om og måske konkludere at det interessante tilbud ikke allerede ligger klar på skrivebordet?
Dem der troede på snarlig overtagelse synes jeg dog nu må føle sig bestyrket i den tro. Alt er trimmet og klar til affyring...
Selv har jeg suppleret for de allersidste spareskilllinger.- Men tror ikke hverken det ene eller andet.
eller også læner man sig mere op af evt. overtagelse, så noget af investeringen gen kan reddes
men den kan såmænd godt være tvetydig..
selvom jeg principielt godt kan følge dig Tafkas - så ville jeg no have ventet - Hya har jo indtil videre haft fat i den lange ende mht. GEN
I har slet ikke overvejet at der kan være afdækket forsøgsresultater der tegner negativt -
som de ikke behøver at informere markedet om fordi det endnu ikke er hele forsøget der er gennemset?
Er der nogen der kan ihukomme hvad life-exectancy er for de egfr-patienter, der kun modtager best supportive care og ikke arze
rra?
jeg husker ihvertfald fra dndn at der går en vis periode fra forsøg er færdige til resultaterne kan præsenteres
Hya de ved (efter reglerne) ikke noget om status på forsøgene.
men at selve firmaet jo godt ved tendensen mens de skriver papirerne på forsøget til en rapport
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind