Aktiesnakken — November 2009
-
uuuh midas tiden....
-
must hear
-
GES op næsten 5%
-
jeg gad fandme godt set hele det gamle jersild-program igen....
-
for at se hvor dirty de egentlig var..... ift. de andre.
-
umiddelbart husker jeg at de ikke var særlig rene.... men det er jo mange år siden.... og man var jo knap så kløgtig dengang
-
ja, så hvilken bank vil de så købe? hmm... de har nærmest lige garanteret at de vil købe en bank.
-
så er det bare hvilken.....
-
haha, det er også den gns. tidshorisont på mine kortsigtede spekulationer... hahaha når jeg kigger i porteføljen..
-
5 år, det kalder jeg short outlook trading
-
Jeg har stadig ikke fået svar fra CT
-
iøvrigt et uddrag fra bogen om saxo-drengene her.... der er lidt om midas
-
-
Spurgte til betydningen af den EPO reply til CCH....
-
jvnf. min fortolking... jeg er jo ikke patentekspert, så vil gerne have verificeret eller falcificeret det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind