Aktiesnakken — November 2009
-
mrtrader- jeg er ikke sikker på at den associationsrække ikke siger mest om dig

-
jeg tænker ret sjældent på Anni Fønsby
-
ja den røg sgu også lidt henover hovedet på mig mrt?
-
er Anni Fønsbys bordel borsnoteret?
-
fønsby har jeg helt klart læst mest om på ei, og så forsiderne når man står i kø i supermarkedet
lol -
fill, hvis den er børsnoteret vil jeg gerne shorte, giv lige et tip hvis du finder ISIN & ticker

-
du skal ikke shorte den Jens, tænk hvad der sker når de sætter overvågning op..
-
mrtrader: jeps, x'er fingre... har adopteret Michael Binnions ordsprog "Its going to take longer than people expect, but it's going to be a
-
lot bigger than people expect".... kan for så vidt bruges på rigtig mange small cap selskaber
-
Men (4), (5,1), (6,1) og (7,1) er spændende... men ok, det er ikke noget endeligt, og (6,2) kunne ligefrem tyde på at de får godkendt
-
Fill, OK, tak for tippet, man kan lige se at de begynder at sælge filmen "med Jetsettet i ballongyngerne"

-
et lavt Cut-off niveau... vi må se
-
vi vil ha BioP i C20
-
Horka. I like the binnion quote...kan bruges om Genmab også
-
måske man skulle adoptere Anni?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind