Aktiesnakken — November 2009
-
det har noget med pusher street at gøre....
-
Der er ikke mange der lever af at skrive speciale...foreløbig har jeg skrevet for 10andre studerende...
-
ja, der begyndt på gymnasiet nu....
-
de er *
-
coller SÅ meget jyde er jeg nu heller ik at jeg aldrig har hørt om eller være på staden -
shh stbr nu ikke afsløre collers forretningsplan
-
Troldmand, husk at få afsendt den §28 vedr dine NEUR når de nye aktier er i depotet....
-
coller regner med det går når de er placeret på flere forskellige konti. Så de opdager aldrig jeg er over 5%
-
stbr.... copy-paste på firmanavnet i et downloadet speciale... og det er så godt som nyt...
-
(iøvrigt det samme trick analytikerne bruger.... men det er en helt anden sag...)
-
korsbæk bank er next siger rygterne... efter at JV har taget over... og investeret hele pengeskabet i T-Bonds....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind