Aktiesnakken — November 2009
-
ja, falck var nice..... fra 48-49 til 60..... ren gave
-
ja præcis....der lavede jeg rigtigt mange penge
-
håber at høre det samme omhandlende Genmab, og et par måneder:)
-
og så er der reception hver fredag
-
ja lad os håbe at vi læser den rigtigt, indtil videre tyder intet på det
-
synes ikke at have hørt andet fra dig, end at alt tydede på det -
kursen, fill, kursen
-
aka læser åbenbart ikke så godt mere
-
det må være alderen
-
trænger måske til briller
-
den kurs er udtryk for et eller andet. Enten sælger nogen fordi de ved at der kommer kapital udvidelse
-
eller også er kursen lagt ned for at få os til at acceptere en takeoverkurs på 300
-
ja.. kan sgu snart ikke gennemskue casen længere, hvis jeg nogensinde har kunnet.. men alt bliver vendt på hovedet fra tid til anden
-
du kan være sikker på at vi to bliver klogere efter næste regnskab på tirsdag
-
kommer der nu et bud på 300, så kan man jo ret hurtigt se udfaldet på kursudviklingen, ik?
-
og der er INGEN måde hvorpå at godkendelse af Arzerra ikke er er en super nyhed for firmaet
-
det ser vi frem til..
-
ligesom egfr nyheden var det
-
hej strbr...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind