Aktiesnakken — November 2009
-
Gáften
-
hej fill, nogle gode rygter??
-
ja for sadan da... har fundet på et par stykker
-
noget godt om genmab?
-
så du ikke nyhederne, Genmab has reached 100% full recovery
-
nej desværre, men godt rygte
-
hvornår lukkede vi sidst i plus?, forstår ikke at jeg sidder og glæder mig over at lukke i 129
-
jæp CHjort... jeg sammenligner det med da man var knægt, der var det en god dag hvis man undgik at få tæv en dag
-
nu har jeg fået købt realtid, var det ikke på tide du fik rettet den email på paypal aka? der står livejob
-
jo det er da en fejl
-
kan du ikke lige videresende den til mig
-
så bare da jeg afsluttede bestillingen, at eventuelle henvendelser skulle rettes til livejob.dk
-
nu løber du ikke med pengekassen vel aka?
-

-
først når den er stor nok.....
-
vi ejer begge firmaer..men det er en fejl
-
fill kommer du fredag??
-
har med vilje ikke skrevet mig på endnu, ville meget gerne, men tror ikke jeg kommer.. det er jo også lidt kort varsel
-
ja sådan er det i vores biks....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind