Aktiesnakken — November 2009
-
CDS på Dubai m.fl. på vej ned igen...
-
-
godt man ikke har det problem.
-
er du også genmab investor coller?
-
ja, fill...bl.a.... men det er nu mere fordi jeg ingen pension har....
-
fordi jeg nærer så STOR og ubegrænset tillid til at folkepensionen stadig vil være der i rigelig mængder når min tid kommer....
-
synes også jeg var smart da jeg undlod at indbetale til pension.. ved ikke helt mere
-
helt rigtigt gobe..... jeg har et haikiri linet op som alternativ.
-
indtil videre er jeg mest tryg ved at have min pensionsopsparing udenfor et bureakratisk rigidt system med pensionskasser og lign.
-
du må nok have fat i din bank så stbr..... jeg tvivler i hvert fald på at de af egen drift vil korrigere for de omk....
-
umiddelbart er det vel at betragte på lige fod med kurtage og lign..... men igen, INTET er "umiddelbart" eller logisk i skattestystemet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind