Aktiesnakken — November 2009
-
tjaaa, der ligger jo en del nedskrivninger skjult i regnskabet på både realkredit og erhvervsejendomme
-
jeg skulle have lagt min supershort på DDB, men jeg blev jo bundet op af noget kræftmedicin
-
Folkens... til de EPOLINE afhængige.... der er fine nyheder har en CCH patentansøgning...
-
-
nda kan man godt shorte...... i sverige.
-
skulle jeg hilse og sige fra tabskontoen
-
danske bank puts kan man vist også stadig købe.
-
Svaret fra EPO er i grove træk at BioPortos patent har "priority" over CCH's ansøgning.... Ansøgningen kan måske bedst tolkes som "forsøget"
-
på at omgå BioPortos patent, men EPO slår fast at CCH's patentansøgnig er for uklar, og at diagnose af AKI er dækket af BioPortos patent...
-
det er sandt jeg er en romantiker....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind